PAOO Ouderbetrokkenheid - video

In deze films vertellen ouders over hun ervaringen met de basisschool van hun kind: het schooladvies en de communicatie. Deze films zijn bedoeld ter inspiratie voor leerkrachten om de dialoog me ouders te versterken en ze meer te zien als gelijkwaardige partners in opvoeding en onderwijs. PAOO begeleidt basisscholen in het vergroten van de ouderbetrokkenheid. PAOO Ouderbetrokkenheid - FORUM, Instituut voor Multiculturele Vraagstukken
Een ouder vertelt over zijn ervaring met de leerkracht van zijn kind na de ontvangst van het voorlopig schooladvies. Deze film is bedoeld ter inspiratie voor leerkrachten om de dialoog me ouders te versterken en ze meer te zien als gelijkwaardige partners in opvoeding en onderwijs. PAOO begeleidt basisscholen in het vergroten van de ouderbetrokkenheid. PAOO Ouderbetrokkenheid FORUM, Instituut voor Multiculturele Vraagstukken
Een ouder vertelt over haar ervaring met de basisschool van haar kind. De ouder geeft aan dat de communicatie tussen de school en haar niet goed loopt. Deze film is bedoeld ter inspiratie voor leerkrachten om de dialoog me ouders te versterken en ze meer te zien als gelijkwaardige partners in opvoeding en onderwijs. PAOO begeleidt basisscholen in het vergroten van de ouderbetrokkenheid. PAOO Ouderbetrokkenheid. FORUM, Instituut voor Multiculturele Vraagstukken
You Need to Upgrade Your Flash Player
You Need to Upgrade Your Flash Player

Bezoekadres Kanaalweg 86 3533 HG Utrecht

Postadres Postbus 201 3500 AE Utrecht

Telefoon 030 - 297 43 21 Internationaal: +31 30 297 43 21